Platební a storno podmínky pro kroužky, kurzy pořádané IQčko z.s.
Platební podmínky
Poplatek za kroužek, kurz je nutné uhradit nejpozději do jednoho týdne od registrace. Pokud platba nebude v tomto termínu uhrazena, organizátor je oprávněn rezervaci zrušit a obsadit místo jiným účastníkem.
Zrušení účasti na kroužku, kurzu ze strany účastníka
Pokud se účastník nemůže kroužku, kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka – tuto změnu organizátor musí odsouhlasit a je akceptovatelná i v průběhu kroužku, kurzu. Uhrazený poplatek je převeden na náhradníka.
Pokud přihlášený zruší svou účast na kroužku, kurzu, je nutné to provést zasláním e-mailu na adresu krouzky@iqcko.cz. Poté vrací organizátor účastnický poplatek takto:
Zrušení účasti |
Výše vrácené částky poplatku |
30 a více dní před konáním kroužku, kurzu |
100 % |
20 – 29 dní před konáním kroužku kurzu |
50 % |
19 a méně dní před konáním kroužku, kurzu |
0 % |
Zrušení konání kroužku, kurzu ze strany organizátora
Dojde-li ke zrušení kurzu ze strany organizátora (nemoc lektora nebo jiné vážné důvody) a to i v případě nenaplnění kapacity kroužku, kurzu:
a) účastník může navštívit kroužek, kurz v náhradním termínu, který stanoví organizátor, nebo
b) účastnický poplatek bude v plné výši vrácen bankovním převodem na účet, z kterého byl kroužek, kurz uhrazen, nebo
c) poplatek je možné využít na jiný volný kroužek, kurz.
Neúčast na lekci kroužku, kurzu se nenahrazuje a není důvodem ke vrácení části poplatku za kroužek, kurz.